Резултати
Назив: | Методички потенцијал модела обрнуте учионице у настави природе и друштва Меthodological potential of the flipped classroom model in science and social studies classes |
Аутори: | Blagdanić, Sanja ; Lukić, Jelena | Година: | 2021 | Публикација: | Иновације у настави XXXIV(3) | ISSN: | 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор | Издавач: | Учитељски факултет | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 34 br. 3 str. 43-60 | DOI: | 10.5937/inovacije2103043b | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144428 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71757321#izum.si https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26053 https://phaidrabg.bg.ac.rs/view/o:26053 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.