Резултати

еНаука >  Резултати >  Методички потенцијал модела обрнуте учионице у настави природе и друштва
Назив: Методички потенцијал модела обрнуте учионице у настави природе и друштва
Меthodological potential of the flipped classroom model in science and social studies classes
Аутори: Blagdanić, Sanja  ; Lukić, Jelena  
Година: 2021
Публикација: Иновације у настави XXXIV(3)
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Учитељски факултет
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 34 br. 3 str. 43-60
DOI: 10.5937/inovacije2103043b
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144428
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71757321#izum.si
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26053
https://phaidrabg.bg.ac.rs/view/o:26053
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.