Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Методички потенцијал модела обрнуте учионице у настави природе и друштва
Naziv: Методички потенцијал модела обрнуте учионице у настави природе и друштва
Меthodological potential of the flipped classroom model in science and social studies classes
Autori: Blagdanić, Sanja  ; Lukić, Jelena  
Godina: 2021
Publikacija: Иновације у настави XXXIV(3)
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Pretraži identifikator
Izdavač: Учитељски факултет
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 34 br. 3 str. 43-60
DOI: 10.5937/inovacije2103043b
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144428
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71757321#izum.si
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26053
https://phaidrabg.bg.ac.rs/view/o:26053
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

1
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.