Резултати

еНаука >  Резултати >  The New Marketing Management Approach: The Glocal Prosumer
Назив: The New Marketing Management Approach: The Glocal Prosumer
Аутори: NIKOLIĆ, SLAVKA; Tumbas, Pere ; KOSTREŠ, MILICA  ; STANKOVIĆ, JELENA  
Година: 2013
Публикација: Challenges for the Future - Engineering Management (Chapter VI)
Издавач: Faculty of Technical Sciences (Novi Sad, Serbia), Fraunhofer IAO (Stuttgart, Germany) and DAAAM International (Vienna, Austria).
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-3-902734-01-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 103-126
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/146768
URL: http://www.robertfreund.de/blog/wp-content/uploads/2014/05/anisic-freund-susic-2013.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.