Резултати

еНаука >  Резултати >  Integrated marketing of new product through brand partnership: Case study of brand partnership between brands Disney and Patelina
Назив: Integrated marketing of new product through brand partnership: Case study of brand partnership between brands Disney and Patelina
Аутори: Slobodan Vasilić; Vuković, Andrea  ; Zoroja, Marina  
Година: 2016
Публикација: Thematics Proceedings of ECIN 2016: INTERNATIONAL ECONOMICS AND MANAGEMENT CONFERENCE
Издавач: Ekonomski institut, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7329-100-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 187-193
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/150489
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.