Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of Advertising Appeals on Purchase Intention
Назив: Impact of Advertising Appeals on Purchase Intention
Аутори: Jovanovic, Predrag  ; Vlastelica, Tamara  ; Cicvarić Kostić, Slavica  
Година: 2016
Публикација: Management
ISSN: 1820-0222 Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade : Faculty of Organizational Sciences
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 81 str. 35-45
DOI: 10.7595/management.fon.2016.0025
VBS COBISS: 229259788
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/229259788#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/152119
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1488
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

3
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.