Резултати

еНаука >  Резултати >  Brand Management: The Analysis of Corporate Slogans Among the Banks in Southeastern Europe
Назив: Brand Management: The Analysis of Corporate Slogans Among the Banks in Southeastern Europe
Аутори: Dejanović, Aleksandar; NIKOLIĆ, SLAVKA; STANKOVIĆ, JELENA  
Година: 2014
Публикација: 2. International Conference on Economic and Social Studies - ICESoS, Sarajevo
Издавач: International Burch University Publication, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-9958-834-39-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 761-777
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/153493
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.