Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj database marketinga u doba velike recesije
Назив: Značaj database marketinga u doba velike recesije
Аутори: Đurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  
Година: 2014
Публикација: Velika recesija i kriza neoliberalne ekonomije - Peti naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici, Sremska Kamenica - Novi Sad, 28-29. maj 2014
Zbornik Univerziteta Edukons za društvene nauke
Издавач: Sremska Kamenica : Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87785-52-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 5 br. 1 str. Str. 387-402-402
VBS COBISS: 141225225
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/153516
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/141225225#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.