Results

eNauka >  Results >  Značaj database marketinga u doba velike recesije
Title: Značaj database marketinga u doba velike recesije
Authors: Đurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  
Issue Date: 2014
Publication: Velika recesija i kriza neoliberalne ekonomije - Peti naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici, Sremska Kamenica - Novi Sad, 28-29. maj 2014
Zbornik Univerziteta Edukons za društvene nauke
Publisher: Sremska Kamenica : Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-87785-52-6 Search Idenfier
Collation: vol. 5 br. 1 str. Str. 387-402-402
VBS COBISS: 141225225
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/153516
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/141225225#izum.si
Metadata source: Migracija
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.