Резултати

еНаука >  Резултати >  Is inclusive education zero sum reform? Case of Serbia
Назив: Is inclusive education zero sum reform? Case of Serbia
Аутори: Jovanović, Olja S.  ; Slaven Bogdanović; Plazinić, Ljiljana S.  
Година: 2018
Публикација: ECER 2018: Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?
Издавач: European Educational Research Association, Bolzano, Italy
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/154960
URL: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/23/contribution/45557/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.