Резултати

еНаука >  Резултати >  Impacts of the Implementation of the Problem-based Learning in Teaching Physics in Primary Schools
Назив: Impacts of the Implementation of the Problem-based Learning in Teaching Physics in Primary Schools
Аутори: Gordana Hajduković Jandrić; Obadović Dušanka Ž.; Stojanović, Maja  ; Rančić, Ivana  
Година: 2011
Публикација: New Educational Review
ISSN: 1732-6729 New Educational Review Претражи идентификатор
Издавач: Wydawnictwo Adam Marszalek
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 25 br. 3 str. 194-204
WoS-ID: 000301720000017
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/155472
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=88597&source=eNauka&language=en
URL: http://www.educationalrev.us.edu.pl/index.html
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

2
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.