Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača
Naziv Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača
Impact of sales promotion tools on consumers' impulse buying behavior
Ostali nazivi: Impact of sales promotion tools on consumers' impulse buying behavior
Autori: Alimpić, Stefan  
Mentor: Kocić, Milan  
Ostala autorstva: Radosavljević, Gordana  ; Đukić, Suzana  ; Marinković, Veljko  
Godina: 2018
Publikacija: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Izdavač: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
URI: http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6450
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10928
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:1046/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/163556
URL: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10928
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca