Резултати

еНаука >  Резултати >  The Situation Analysis in Curriculum Development of English Language Courses
Назив: The Situation Analysis in Curriculum Development of English Language Courses
Аутори: Suzić, Radmila  ; Dabić, Tijana; Ćirković Miladinović, Ivana  
Година: 2011
Публикација: The Sixth International Interdisciplinary Symposium „Encounter of Culutures“
Издавач: Filozofski fakultet, Novi Sad, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 1 br. 1 str. 35-35
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/168020
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/4457
URL: http://www0.ff.uns.ac.rs/fakultet/susret_kultura/2011/program_simpozijuma.pdf
Извор метаподатака: Migracija
Напомена: Rad nije dostupan u elektronskoj formi
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.