Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga nastavnika u modelovanju kritičkog mišljenja odraslih
Назив: Uloga nastavnika u modelovanju kritičkog mišljenja odraslih
Teacher's role in modelling of critical tinking in adults
Аутори: Orlović Lovren, Violeta  ; Despotović, Miomir  ; Bulajić, Aleksandar  
Година: 2016
Публикација: Andragoške studije
ISSN: 0354-5415 Andragoške studije Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 1 str. 45-65
DOI: 10.5937/andstud1601045O
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/234746636#izum.si
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2104
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/169957
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
М-категорија: 
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.