Резултати

еНаука >  Резултати >  Problem solving strategy - a criterion for the assessment of conceptual understanding
Назив: Problem solving strategy - a criterion for the assessment of conceptual understanding
Аутори: Mika Rakonjac; Milinković, Jasmina V.  
Година: 2019
Публикација: Book of Abstracts, Scientific conference “Research in Mathematics Education
Издавач: Društvo matematičara Srbijee, Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6447-012-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 16-16
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/170136
URL: https://dms.rs/wp-content/uploads/2019/12/Zbornik-rezimea-ERME.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.