Резултати

еНаука >  Резултати >  QFD method application in the process of hotel service quality improvement
Назив: QFD method application in the process of hotel service quality improvement
Аутори: Milunović Koprivica, Sandra  ; Bešić, Cariša  ; Ristić, Olga  
Година: 2019
Публикација: Menadzment u hotelijerstvu i turizmu
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Претражи идентификатор
Издавач: Vrnjačka Banja : Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 2 str. 57-66
DOI: 10.5937/menhottur1902057m
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13357
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/281863948#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/175757
Пројекат: Razvoj i primena novih i tradicionalnih tehnologija u proizvodnji konkurentnih prehrambenih proizvoda sa dodatom vrednošću za evropsko i svetsko tržište - Stvorimo bogatstvo iz bogatstva Srbije (MPNTR - 46001)
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца