Rezultati

eNauka >  Rezultati >  QFD method application in the process of hotel service quality improvement
Naziv: QFD method application in the process of hotel service quality improvement
Autori: Milunović Koprivica, Sandra  ; Bešić, Cariša  ; Ristić, Olga  
Godina: 2019
Publikacija: Menadzment u hotelijerstvu i turizmu
ISSN: 2620-0279 Menadžment u hotelijerstvu i turizmu Pretraži identifikator
Izdavač: Vrnjačka Banja : Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 7 br. 2 str. 57-66
DOI: 10.5937/menhottur1902057m
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13357
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/281863948#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/175757
Projekat: Razvoj i primena novih i tradicionalnih tehnologija u proizvodnji konkurentnih prehrambenih proizvoda sa dodatom vrednošću za evropsko i svetsko tržište - Stvorimo bogatstvo iz bogatstva Srbije (MPNTR - 46001)
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

1
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca