Резултати

еНаука >  Резултати >  Latent Structure of the Curriculum for Primary Teacher Education in Serbia
Назив: Latent Structure of the Curriculum for Primary Teacher Education in Serbia
Аутори: N. Rodić; Rodić Lukić, Vesna  
Година: 2013
Публикација: New Educational Review
ISSN: 1732-6729 New Educational Review Претражи идентификатор
Издавач: Wydawnictwo Adam Marszałek
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 31 br. 1 str. 63-74
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/183128
URL: http://www.educationalrev.us.edu.pl/dok/volumes/tner_1_2013.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.