Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj sistemičkih zadataka na učeničko smisleno razumevanje u srednjoškolskoj nastavi organske hemije
Назив: Uticaj sistemičkih zadataka na učeničko smisleno razumevanje u srednjoškolskoj nastavi organske hemije
Аутори: Hrin, Tamara  ; Segedinac, Mirjana ; Milenković, Dušica  
Година: 2014
Публикација: TEORIJA I PRAKSA NAUKE U DRUTVU: IZAZOVI I PERSPEKTIVE , TEORIJA I PRAKSA NAUKE U DRUTVU: IZAZOVI I PERSPEKTIVE , Beograd, Srbija, 2014
Издавач: Hemijski fakultet Univerziteta u Beogradu, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7220-064-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 44-44
URI: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/183142
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=92876&source=eNauka&language=en
URL: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.