Резултати
еНаука >
Резултати >
Uticaj sistemičkih zadataka na učeničko smisleno razumevanje u srednjoškolskoj nastavi organske hemije
Назив: | Uticaj sistemičkih zadataka na učeničko smisleno razumevanje u srednjoškolskoj nastavi organske hemije | Аутори: | Hrin, Tamara ; Segedinac, Mirjana ; Milenković, Dušica | Година: | 2014 | Публикација: | TEORIJA I PRAKSA NAUKE U DRUTVU: IZAZOVI I PERSPEKTIVE , TEORIJA I PRAKSA NAUKE U DRUTVU: IZAZOVI I PERSPEKTIVE , Beograd, Srbija, 2014 | Издавач: | Hemijski fakultet Univerziteta u Beogradu, Srbija | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7220-064-5 Претражи идентификатор | Колација: | str. 44-44 | URI: | http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/ https://enauka.gov.rs/handle/123456789/183142 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=92876&source=eNauka&language=en |
URL: | http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/ | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.