Резултати

еНаука >  Резултати >  Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
Назив: Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
Аутори: Ђевић, Рајка  
Остала ауторства: Лазаревић, Емилија  ; Гутвајн, Николета  ; Малинић, Душица  ; Шева, Нада  ; Алибабић, Шефика; Гајић, Оливера; Стојановић, Александар
Година: 2019
Публикација: Настава и учење у процесима модернизације Србије
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-150-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 239-253
URI: https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/403
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/403
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/192312
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
М-категорија: 
44documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)
M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца