Резултати
еНаука >
Резултати >
Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
| Назив: | Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања | Аутори: | Ђевић, Рајка |
Остала ауторства: | Лазаревић, Емилија |
Година: | 2019 | Публикација: | Настава и учење у процесима модернизације Србије | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-7447-150-0 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 239-253 | URI: | https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/403 http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/403 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/192312 |
Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) | М-категорија: | 44 MNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (10.06.2024.)M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја |
