Резултати

еНаука >  Резултати >  Critical approach to pedagogues education – experiences from Serbia
Назив: Critical approach to pedagogues education – experiences from Serbia
Аутори: Anđelković, Aleksandra  ; Popović, Daliborka  
Година: 2016
Публикација: Quality of University Teaching and Learning - Improving teaching and learning processes in higher education
Издавач: Centar of the republic of Slovenia for Mobility and European Educational and Trainning Programmes CMEPIUS and Ministry of the Republic of Slovenia for Education, Science and Sport, Slovenija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-6628-50-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 43-51
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/193585
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.