Резултати

еНаука >  Резултати >  Problem razumevanja pročitanog u nastavi književnosti u mlađim razredima osnovne škole
Назив: Problem razumevanja pročitanog u nastavi književnosti u mlađim razredima osnovne škole
Аутори: Purić, Daliborka  
Година: 2015
Публикација: Obzorja učenja: vzgojno-izobraževalne perspektive
Издавач: Univerzitet u Primorskoj, Pedagoški fakultet u Kopru, Slovenija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-6964-14-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 331-347
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/198468
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.