Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Problem razumevanja pročitanog u nastavi književnosti u mlađim razredima osnovne škole
Naziv: Problem razumevanja pročitanog u nastavi književnosti u mlađim razredima osnovne škole
Autori: Purić, Daliborka  
Godina: 2015
Publikacija: Obzorja učenja: vzgojno-izobraževalne perspektive
Izdavač: Univerzitet u Primorskoj, Pedagoški fakultet u Kopru, Slovenija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-961-6964-14-2 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 331-347
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/198468
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.