Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Flouting the Maxim of Quantity and Vagueness in Advertising
Naziv Flouting the Maxim of Quantity and Vagueness in Advertising
Autori: Filipović-Kovačević, Sonja  
Godina: 2012
Publikacija: Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2 / Langues et Cultures dans le Temps et dans L’Espace 2 / Languages and Cultures in Time and Space - Apstrakti / Abstracts / Résumés
Izdavač: Filozofski fakultet Novi Sad, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 25-25
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/202285
URL: http://www.ff.uns.ac.rs/vesti/aktuelno/2012/konf_jezici_kulture_program.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.