Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Eye tracking study of attention to print advertisements: Effects of typeface figuration
Naziv: Eye tracking study of attention to print advertisements: Effects of typeface figuration
Autori: Puškarević, Irma; Nedeljković, Uroš  ; Dimovski, Vladimir ; Možina, Klementina
Godina: 2016
Publikacija: Journal of Eye Movement Research
ISSN: 1995-8692 Journal of eye movement research Pretraži identifikator
Izdavač: Bern, Switzerland : Bern Open Publishing, Universitatsbibliothek Bern
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 9 br. 5 str. 1-18
DOI: 10.16910/jemr.9.5.6
WoS-ID: 000397017400006
Scopus-ID: 2-s2.0-85069521612
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/204436
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

13
SCOPUSTM
5
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.