Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga
Naziv: Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga
Autori: Leković, Ksenija  ; Leković, Bojan  ; Đokić, Ines  
Godina: 2010
Publikacija: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Pretraži identifikator
Izdavač: Ekonomski fakultet u Subotici
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 46 br. 1 str. 163-174
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/205933
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
52M52 - Nacionalni časopis kategorije M52

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.