Резултати

еНаука >  Резултати >  Afektivna uloga nastavnika: konceptualizacija i empirijska provera konstrukta
Назив: Afektivna uloga nastavnika: konceptualizacija i empirijska provera konstrukta
Остали називи: Affective role of the teacher: the conceptualization and empirical validation of the construct.
Аутори: Tošić-Radev, Milica N.
Ментор: Pešikan, Ana  
Остала ауторства: Knežević, Goran  ; Petrović, Danijela; Stefanović-Stanojević, Tatjana  
Година: 2016
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Филозофски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 527745943
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4859
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7961
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:15213/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/207312
Пројекат: Indikatori i modeli usklađivanja porodičnih i poslovnih uloga (RS-179002)
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца