Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of PE teachers towards existing inclusive teaching practice
Назив: Attitudes of PE teachers towards existing inclusive teaching practice
Аутори: Tubić T; Đorđić V; Poček, Sunčica  
Година: 2012
Публикација: Inclusion in kindergarten and primary school
Издавач: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Sremska Mitrovica, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-104-3 Претражи идентификатор
Колација: br. 3 str. 95-96
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/208512
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.