Резултати

еНаука >  Резултати >  Classroom management styles, classroom climate and school achievement
Назив: Classroom management styles, classroom climate and school achievement
Аутори: Đigić, Gordana  ; Stojiljković, Snežana D.  
Година: 2011
Публикација: International conference on education and educational psychology, Abstracts
ISSN: 1986-3020 Претражи идентификатор
Издавач: Cognitive - Counseling, Research & Conference Services (C-crcs), Turska
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 29 br. 2011 str. 819-828
DOI: 10.1016/j.sbspro.2011.11.310
WoS-ID: 000299993000111
Scopus-ID: 2-s2.0-84555196067
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/209173
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

47
SCOPUSTM
40
OpenCitations
39
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.