Резултати
еНаука >
Резултати >
Efekti različitih stilova nastavnika u upravljanju razredom na školska postignuća učenika
Назив: | Efekti različitih stilova nastavnika u upravljanju razredom na školska postignuća učenika | Аутори: | Đigić, Gordana ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2011 | Публикација: | Nastava i učenje – stanje i problemi | ISSN: | 1450-6718![]() ![]() |
Издавач: | Univerzitet u Kragujevcu, Učiteljski fakultet u Užicu (Srbija); Universitet Konstantin Filozof, Pedagoški fakultet Nitra (Slovačka); Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta v Kopre (Slovenia) | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-80695-92-1![]() ![]() |
Колација: | vol. 1 br. 2011 str. 337-350 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/209179 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.