Резултати

еНаука >  Резултати >  Efekti različitih stilova nastavnika u upravljanju razredom na školska postignuća učenika
Назив: Efekti različitih stilova nastavnika u upravljanju razredom na školska postignuća učenika
Аутори: Đigić, Gordana  ; Stojiljković, Snežana D.  
Година: 2011
Публикација: Nastava i učenje – stanje i problemi
ISSN: 1450-6718 Zbornik radova Učiteljskog fakulteta, Užice Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Kragujevcu, Učiteljski fakultet u Užicu (Srbija); Universitet Konstantin Filozof, Pedagoški fakultet Nitra (Slovačka); Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta v Kopre (Slovenia)
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80695-92-1 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 2011 str. 337-350
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/209179
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.