Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena klaster analize u marketingu u svrhu segmentacije tržišta
Назив: Primena klaster analize u marketingu u svrhu segmentacije tržišta
Аутори: Tasić, Svetlana ; Ratković, Milijanka  ; M. Beslin-Feruh
Година: 2011
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Издавач: Subotica : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 47 br. 26 str. 157-167-167
VBS COBISS: 187992588
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/228227
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/187992588#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.