Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Primena klaster analize u marketingu u svrhu segmentacije tržišta
Naziv: Primena klaster analize u marketingu u svrhu segmentacije tržišta
Autori: Tasić, Svetlana ; Ratković, Milijanka  ; M. Beslin-Feruh
Godina: 2011
Publikacija: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Pretraži identifikator
Izdavač: Subotica : Ekonomski fakultet
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. God. 47 br. 26 str. 157-167-167
VBS COBISS: 187992588
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/228227
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/187992588#izum.si
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.