Резултати

еНаука >  Резултати >  Profil učenika sa niskim i visokim postignućem na testu čitalačke pismenosti: karakteristike, razlike i moguće intervencije
Назив: Profil učenika sa niskim i visokim postignućem na testu čitalačke pismenosti: karakteristike, razlike i moguće intervencije
Аутори: Milanović Marko; Plazinić, Ljiljana  ; Baucal Ivana; Radosavljević Vedrana; Vukelić, Milica  ; Stančić, Milan  
Година: 2011
Публикација: Naš identitet i društvene promene - 59. naučno-stručni skup psihologa Srbije, Sokobanja, 1.-4. jun 2011. [takođe Sabor psihologa Srbije]
Издавач: Beograd : Društvo psihologa Srbije
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-83797-85-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 155-156
VBS COBISS: 530580887
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/229540
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530580887#izum.si
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.