Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Profil učenika sa niskim i visokim postignućem na testu čitalačke pismenosti: karakteristike, razlike i moguće intervencije
Naziv: Profil učenika sa niskim i visokim postignućem na testu čitalačke pismenosti: karakteristike, razlike i moguće intervencije
Autori: Milanović Marko; Plazinić, Ljiljana  ; Baucal Ivana; Radosavljević Vedrana; Vukelić, Milica  ; Stančić, Milan  
Godina: 2011
Publikacija: Naš identitet i društvene promene - 59. naučno-stručni skup psihologa Srbije, Sokobanja, 1.-4. jun 2011. [takođe Sabor psihologa Srbije]
Izdavač: Beograd : Društvo psihologa Srbije
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-83797-85-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 155-156
VBS COBISS: 530580887
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/229540
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530580887#izum.si
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.