Резултати
Назив: | Značaj obuke nastavnika i korisnika za korišćenje tiflotehničkih sredstava Significance of training teachers and users to use visual aids |
Аутори: | Vučinić, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Jugović Aleksandar; Japundža-Milisavljević Mirjana; Grbović Aleksandra ![]() ![]() |
Година: | 2016 | Публикација: | Zbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016 | Издавач: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6203-089-4![]() ![]() |
Колација: | str. 257-264 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2545 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/230574 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |