Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj obuke nastavnika i korisnika za korišćenje tiflotehničkih sredstava
Назив: Značaj obuke nastavnika i korisnika za korišćenje tiflotehničkih sredstava
Significance of training teachers and users to use visual aids
Аутори: Vučinić, Vesna  ; Anđelković, Marija  ; Grbović, Aleksandra  ; Jablan, Branka  
Остала ауторства: Jugović Aleksandar; Japundža-Milisavljević Mirjana; Grbović Aleksandra  
Година: 2016
Публикација: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-089-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 257-264
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2545
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/230574
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца