Резултати

еНаука >  Резултати >  Market research – base of business decision making (company examples from Serbia)
Назив: Market research – base of business decision making (company examples from Serbia)
Аутори: Zelenović, Vera  ; Lukač Dragan; Davidović Milivoje
Година: 2011
Публикација: African Journal of Business Management
ISSN: 1993-8233 African Journal of Business Management Претражи идентификатор
Издавач: Academic Journals
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 11 str. 4549-4560
WoS-ID: 000294951200057
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/237804
URL: http://www.academicjournals.org/AJBM
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

1
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.