Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Market research – base of business decision making (company examples from Serbia)
Naziv: Market research – base of business decision making (company examples from Serbia)
Autori: Zelenović, Vera  ; Lukač Dragan; Davidović Milivoje
Godina: 2011
Publikacija: African Journal of Business Management
ISSN: 1993-8233 African Journal of Business Management Pretraži identifikator
Izdavač: Academic Journals
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 5 br. 11 str. 4549-4560
WoS-ID: 000294951200057
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/237804
URL: http://www.academicjournals.org/AJBM
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.