Резултати
еНаука >
Резултати >
Empirijska evaluacija teorijski određenih i primenjenih modela povezane i integrisane razredne nastave matematike
| Назив: | Empirijska evaluacija teorijski određenih i primenjenih modela povezane i integrisane razredne nastave matematike | Аутори: | Petojević, Aleksandar |
Година: | 2015 | Публикација: | Povezivanje nastavnih predmeta i stručno usavršavanje učitelja – Tematski zbornik 4 | Издавач: | Pedagoški fakultet u Somboru | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-6095-039-2 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 5-17 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/237969 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.