Резултати

еНаука >  Резултати >  Empirijska evaluacija teorijski određenih i primenjenih modela povezane i integrisane razredne nastave matematike
Назив: Empirijska evaluacija teorijski određenih i primenjenih modela povezane i integrisane razredne nastave matematike
Аутори: Petojević, Aleksandar  ; Mrđa, Mirela  ; Lazić, Bojan  
Година: 2015
Публикација: Povezivanje nastavnih predmeta i stručno usavršavanje učitelja – Tematski zbornik 4
Издавач: Pedagoški fakultet u Somboru
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6095-039-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 5-17
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/237969
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.