Резултати

еНаука >  Резултати >  Kontinuirani profesionalni razvoj nastavnika - međusobna igra školskog menadžmenta, školske klime, motivacije i insentiva
Назив: Kontinuirani profesionalni razvoj nastavnika - međusobna igra školskog menadžmenta, školske klime, motivacije i insentiva
Непрерывное профессиональное развитие преподавателей: совместная игра школьного менеджмента, школьного климата, мотивации и побуждения
Continuing professional development of teachers: Interplay of the school management, school climate, motivation and incentives
Аутори: Ovesni, Kristinka  ; Hebib, Emina  ; Radović, Vera  
Година: 2019
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Издавач: Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 2 str. 159-177
DOI: 10.5937/nasvas1902159O
URI: https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2754
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/239844
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/280649484#izum.si
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2754
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

4
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца