Резултати

еНаука >  Резултати >  Odlike i pretpostavke razvoja inkluzivne školske prakse
Назив: Odlike i pretpostavke razvoja inkluzivne školske prakse
Osobennosti i predposylki razvitiâ inklûzivnoj škol'noj praktiki
The development of inclusive school practice: Characteristics and requirements
Аутори: Hebib, Emina  ; Antonijević, Radovan  ; Ratković, Marija S.  
Година: 2019
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Издавач: Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 3 str. 315-329
DOI: 10.5937/nasvas1903315H
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/283038220#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/239848
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2757
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/734
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца