Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Odlike i pretpostavke razvoja inkluzivne školske prakse
Naziv: Odlike i pretpostavke razvoja inkluzivne školske prakse
Osobennosti i predposylki razvitiâ inklûzivnoj škol'noj praktiki
The development of inclusive school practice: Characteristics and requirements
Autori: Hebib, Emina  ; Antonijević, Radovan  ; Ratković, Marija S.  
Godina: 2019
Publikacija: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Pretraži identifikator
Izdavač: Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 68 br. 3 str. 315-329
DOI: 10.5937/nasvas1903315H
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/283038220#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/239848
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2757
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/734
Projekat: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

2
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca