Резултати

еНаука >  Резултати >  Perceptions, preferences and attitudes toward the use of non-Serbian models in advertising in Serbia
Назив: Perceptions, preferences and attitudes toward the use of non-Serbian models in advertising in Serbia
Аутори: Ognjanov, Galjina  ; Gligorijević, Mirjana  ; Mitić, Sanja  
Година: 2011
Публикација: 2nd EMAC Regional Conference, Marketing Theory Challenges in Emerging Societies, Iasi, 21-23 September 2011
Издавач: Published by Alexandru Ioan Cuza. University Iasi, Romania
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-973-640-681-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 184-190
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/241178
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена: Nije dostupno u elektronskoj formi
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.