Резултати
еНаука >
Резултати >
Perspektive o nastavi budućih nastavnika - u šta veruju, čemu bi težili i šta bi radili u nastavi
Назив: | Perspektive o nastavi budućih nastavnika - u šta veruju, čemu bi težili i šta bi radili u nastavi The perspectives on education for future teachers: What they believe in, what do they aspire for and what they would like to work on in teaching |
Аутори: | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2013 | Публикација: | Andragoške studije | ISSN: | 0354-5415![]() ![]() |
Издавач: | Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | br. 1 str. 131-146 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/200092172#izum.si http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0354-54151301131S http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1669 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/241269 |
URL: | http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0354-54151301131S | Пројекат: | Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060) |
М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.