Резултати

еНаука >  Резултати >  School design policy as an integral part of education reform in Serbia: An architect`s perspective
Назив: School design policy as an integral part of education reform in Serbia: An architect`s perspective
Аутори: Brković, Marta  
Година: 2017
Публикација: New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
ISSN: 2547-8818 Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 4 br. 3 str. 70-84
DOI: 10.18844/prosoc.v4i3.2518
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/249343
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.