Резултати

еНаука >  Резултати >  Internet marketing u službi ekonomskog pozicioniranja Srbije u novim geopolitičkim okolnostima
Назив: Internet marketing u službi ekonomskog pozicioniranja Srbije u novim geopolitičkim okolnostima
Аутори: Radnović, Branislav S.  ; Milena Ilić  ; Đurđević (rođ. Grgar), Diona D.  
Година: 2017
Публикација: ZBORNIK UNIVERZITETA EDUKONS za društvene nauke, Osmi naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici EKONOMSKO POZICIONIRANJE SRBIJE U NOVIM GEOPOLITIČKIM OKOLNOSTIMA
Издавач: Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar, Sr.Kamenica, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87785-77-9 Претражи идентификатор
Колација: vol. 8 br. 1 str. 78-88
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/251004
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.