Резултати

еНаука >  Резултати >  Digital marketing in Serbia: a sectoral view
Назив: Digital marketing in Serbia: a sectoral view
Аутори: LALIĆ, DANIJELA S.  ; Krstić, Nataša T.  ; VUJIČIĆ, DUNjA D.  
Година: 2017
Публикација: Digitalni prostori: izazovi i očekivanja / Digital spaces: challenges and expectations
Издавач: Fakultet za medije i komunikacije, Centar za medije i komunikacije, Beograd, Srbija
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-87107-84-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 99-115
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/251516
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.