Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketinški izazovi u procesu globalne digitalne transformacije
Назив: Marketinški izazovi u procesu globalne digitalne transformacije
Аутори: Rakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  
Година: 2014
Публикација: Zbornik radova sa 2. naučne konferencije: Kultura i društveni razvoj (II) – Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
Издавач: Fakultet za kulturu i medije, Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7747-532-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 313-327
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/253051
URL: http://fkm.naisbitt.edu.rs/wp-content/uploads/2015/12/Zbornik_2015_web.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.