Резултати

еНаука >  Резултати >  Theory of mind and preschoolers' understanding of implicit causality in verbs: A comparison between Serbian and Hungarian children
Назив: Theory of mind and preschoolers' understanding of implicit causality in verbs: A comparison between Serbian and Hungarian children
Аутори: Major, Agota; Franco, Fabia; Zotović Kostić, Marija  
Година: 2010
Публикација: Psihologija
ISSN: 0048-5705 Psihologija Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 43 br. 2 str. 187-198
DOI: 10.2298/psi1002187m
WoS-ID: 000280145500005
Scopus-ID: 2-s2.0-77957727865
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/256983
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
SCOPUSTM
1
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.