Резултати

еНаука >  Резултати >  What Kind of E-assessment Feedback Is Important to Students? An Empirical Study
Назив: What Kind of E-assessment Feedback Is Important to Students? An Empirical Study
Аутори: Kadijević, Djordje  ; Ljubojević, Danijela  ; Gutvajn, Nikoleta  
Година: 2022
Публикација: Digital Transformation of Education and Learning - Past, Present and Future
ISSN: 1868-4238 IFIP Advances in Information and Communication Technology (United States) Претражи идентификатор
Издавач: Springer International Publishing
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-3-030-97985-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. 642 str. 261-273
DOI: 10.1007/978-3-030-97986-7_22
WoS-ID: 000791085000022
Scopus-ID: 2-s2.0-85127022370
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/782
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/258631
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-200018)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.