Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategija razvoja kanala marketinga u agrobiznisu Republike Srbije
Назив Strategija razvoja kanala marketinga u agrobiznisu Republike Srbije
The strategy of marketing channel development in agribusiness of the Republic of Serbia
Аутори: Radosavljević, Katica  
Ментор: Stojanović, Žaklina  
Остала ауторства: Radosavljević, Gordana  ; Kocić, Milan  
Година: 2015
Публикација: Универзитет у Крагујевцу
Издавач: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=2057
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3548
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:495/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/260181
Пројекат: Strategijske i taktičke mere za rešavanje krize konkurentnosti realnog sektora u Srbiji (RS-179050)
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца