Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategija razvoja kanala marketinga u agrobiznisu Republike Srbije
Naziv Strategija razvoja kanala marketinga u agrobiznisu Republike Srbije
The strategy of marketing channel development in agribusiness of the Republic of Serbia
Autori: Radosavljević, Katica  
Mentor: Stojanović, Žaklina  
Ostala autorstva: Radosavljević, Gordana  ; Kocić, Milan  
Godina: 2015
Publikacija: Универзитет у Крагујевцу
Izdavač: Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
URI: http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=2057
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3548
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:495/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/260181
Projekat: Strategijske i taktičke mere za rešavanje krize konkurentnosti realnog sektora u Srbiji (RS-179050)
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca